قیمت عایق صوتی پنجره

قیمت عایق صوتی پنجره-ayeghsoti.com

عایق صوتی پنجره چیست؟

عایق صوتی پنجره به عایقی گفته می‌شود که قدرت موج صوت را کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث می‌شود آلودگی صوتی کاهش پیدا کند. عایق صوتی پنجره از موادی ساخته می‌شود که که می‌توانند صدا را جذب کنند. شیشه‌های آکوستیک برای مقابله با صدا، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که شیشه یک رسانای ضعیف در انتقال صدا است به خودی خود می‌تواند صداها را جذب کند و قدرت طول موج آنها را کاهش دهد، اما شیشه‌های نازک، توانایی کمتری در جذب کردن صداها دارند. در نتیجه باید از شیشه‌های آکوستیکی استفاده شود که با توجه به ضخامت مناسبی که دارند از عبور صدا جلوگیری می‌کنند.

فهرست مطالب

قیمت عایق صوتی پنجره از نوع شیشه‌های آکوستیک به کارخانه ای که مسئول تولید این شیشه‌ها می‌باشد نیز بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت عایق صوتی پنجره از نوع شیشه‌های اکوستیک می‌توانید به فروشگاه اینترنتی عایق صوتی مراجعه کنید. شیشه‌های آکوستیک معمولاً دو لایه هستند و یک لایه پی وی بی، بین آنها استفاده شده است که می‌تواند صداهایی در رنج ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هرتز را جذب کند. همچنین شیشه‌های آکوستیک معمولاً دو لایه هستند و فضای خالی بین آنها با خلا پر شده است. استفاده از خلاء در بین این لایه‌ها به این دلیل است که اصوات نمی‌توانند در خلال انتشار پیدا کنند. در نتیجه با برخورد به خلا از بین می‌روند. مطمئنا قیمت عایق صوتی پنجره نسبت به پنجره‌های عادی بالاتر است.

برچسب عایق صوتی شیشه چیست؟

قیمت عایق صوتی پنجره عبارت پرتکراری می‌باشد که افرادی که به دنبال عایق کردن شیشه‌های منزل خود هستند از فروشگاه‌های مختلف می‌پرسند. اگر شما نیز جزو افرادی باشید که به دنبال راه حلی برای عایق کردن شیشه‌های منزل خود هستید می‌توانید از برچسب عایق صوتی شیشه استفاده کنید. قیمت عایق صوتی پنجره با استفاده از برچسب عایق صوتی، مقرون به صرفه است و برای شما ارزان تمام خواهد شد. قبل از اینکه از عایق صوتی شیشه استفاده کنید ابتدا تمامی درز‌هایی که در اطراف پنجره شما وجود دارند را به خوبی مسدود کنید. زیرا این درز‌های اطراف پنجره، خود باعث انتقال صدا می‌شوند. حتی اگر از چسب عایق صوتی پنجره استفاده کنید هم نمی‌تواند سر و صداهایی که از این درز‌ها انتقال پیدا می‌کنند را مسدود کنید. پس از مسدود کردن شکاف‌ها و درزها، راحت ترین راه حل، استفاده از چسب عایق صوتی پنجره می‌باشد. این چسب‌های درزگیر صوتی را می‌توانید جایی که پنجره شما با دیوار برخورد می‌کند نیز استفاده کنید و اطراف قاب پنجره را بچسبانید. مزیت استفاده از چسب عایق صوتی پنجره این است که اگر به آنها نیازی نداشته باشید یا اگر بخواهید از یک راه حل دیگر استفاده کنید به راحتی می‌توانید آنها را از شیشه خود جدا کنید. دوام چسب عایق صوتی پنجره نیز بسیار بالا می‌باشد و شما می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمایید. عایق صوتی شیشه به صورت خیلی محکم بر روی شیشه‌ها چسبانده می‌شود. جدا کردن آنها نیازمند صرف وقت زیاد می‌باشد زیرا اگر بخواهید به سرعت آنها را جدا کنید ممکن است قسمتی از سطحی که چسب بر روی آن چسبیده شده نیز کنده شود.

چسب‌های سلفنی نیز یکی دیگر از مواردی هستند که برای عایق صوتی پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند. برچسبهای سلفونی عایق صوتی پنجره شفاف می‌باشند و در نتیجه می‌توانید آنها را بر روی شیشه ای که تمیز شده است و عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی است، بچسبانید. برای کوچک کردن چسب‌های سلفنی یک قیچی و یا چاقو کفایت می‌کند تا بتوانید بخش‌های اضافی را برش دهید.


برای اطلاعات بیشتر درباره درب چرمی ضد صدا کلیک کنید

قیمت عایق صوتی پنجره پی وی سی

خانه ای را تصور کنید که با وجود سر و صدای زیاد اطراف محیط خانه، هیچ گونه نویز و سر و صدای درون آن وجود ندارد. مطمئنا درب‌ها و پنجره‌هایی که در این خانه استفاده شده اند همگی دارای قدرت جذب صدا هستند و به گونه ای طراحی شده اند که از انتقال صدا به بیرون و درون پنجره جلوگیری می‌کنند. تکنولوژی پی وی سی نمونه ای از ترکیب این ویژگی‌ها می‌باشد. استفاده از عایق صوتی پنجره پی وی سی مزایای زیادی به همراه دارد. عایق صوتی پنجره پی وی سی دارای دوام زیادی می‌باشد. این عایق صوتی در برابر باد بسیار مقاوم است و همچنین جنس آن ضد آب می‌باشد و از ورود صدا نیز جلوگیری می‌کند.

 عایق صوتی پنجره پی وی سی در برابر نویز‌ها و صداهای ناخواسته مقاومت می‌کند و می‌تواند صداهای تا ۴۰ دسی بل را مسدود سازد. ویژگی مثبت دیگر عایق صوتی پنجره پی وی سی مقاومت آنها در برابر طوفان‌های شدید است. طوفان‌هایی که همراه با باد و باران هستند نمی توانند به این نوع عایق‌ها نفوذ کنند. برای اطلاع از قیمت عایق صوتی پنجره پی وی سی می‌توانید به سایت عایق صوتی مراجعه کنید.

پنجره‌های پی وی سی از ضخامت مناسبی نیز برخوردار هستند. معمولاً آنها پنجره‌های دوجداره و از جنس لمینت میباشند. عایق صوتی پنجره پی وی سی باید با حساسیت زیادی نصب شود تا درز‌های ناخواسته در بین قاب پنجره و دیوار به وجود نیاید تا بتواند به خوبی وظیفه عایق بودن خود را ایفا کند.

قیمت عایق صوتی پنجره پی وی سی به فاکتورهای زیادی مانند کشور تولید کننده پنجره، موادی که در ساخت آنها به کار رفته است و تعداد جداره‌هایی که در پنجره پی وی سی وجود دارد بستگی دارد.

قیمت عایق صوتی پنجره توکار

از عایق صوتی پنجره می‌توان برای پنجره‌های توکار نیز استفاده کرد. روش‌هایی که برای عایق کردن صوتی پنجره‌های توکار استفاده می‌شوند نیز تفاوتی با سایر روش‌های عایق سازی انواع دیگری از پنجره ندارد. مهم است که افرادی که در زمینه عایق صوتی پنجره کار می‌کنند افرادی متبحر و دوره دیده باشند که مهارت انجام این کار را داشته باشند. قیمت عایق صوتی پنجره به عوامل زیادی مانند ابعاد پنجره و نوع پنجره بستگی دارد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان فروگاه اینترنتی عایق صوتی دات کام، از قیمت عایق صوتی پنجره توکار مطلع شوید. یکی از روش‌هایی که برای عایق صوتی پنجره می‌توانید استفاده کنید استفاده از فوم‌های آکوستیک پنجره می‌باشد. با استفاده از آنها می‌توانید صداهایی که از پنجره وارد می‌شوند را جذب کنید. البته باید گفت که استفاده از این که فوم‌ها باعث مسدود شدن نور نیز می‌شود اما مزیت آنها این است که می‌توانید آنها را هر زمان که دوست داشتید از پنجره جدا کنید. قیمت عایق صوتی پنجره از جنس فوم آکوستیک، به قیمت فوم‌های آکوستیک بستگی دارد. زیرا تنها کاری که باید بکنید تهیه فوم استیک با ابعاد قاب پنجره شما می‌باشد. کارهایی که میتوانید برای عایق کردن پنجره استفاده کنید تغییر قاب‌های شیشه‌ها می‌باشد. قاب‌های چوبی معمولاً صدا را انتقال می‌دهند اما قاب‌های فلزی باعث کاهش صدا می‌شوند. استفاده از این روش درد سر‌های خود را دارد. زیرا شما باید تمام قاب‌های پنجره‌ها را عوض کنید. عایق صوتی پنجره از نوع پرده نیز روش دیگری برای مسدود کردن صدای ورودی از پنجره‌ها می‌باشد. به این پرده‌ها، پرده‌های ترمال یا گرمایشی نیز گفته می‌شود. قیمت عایق صوتی پنجره از نوع پرده ای نسبت به تغییر دادن و عوض کردن همه پنجره‌ها عدد کمتری است. اگر به کاربرد طولانی مدت پنجره عایق صوتی توجه کنید متوجه خواهید شد که عوض کردن پنجره‌ها می‌تواند فایده بیشتری نسبت به خرید پرده عایق داشته باشد. قیمت عایق صوتی پنجره با توجه به تعداد پنجره‌هایی که می‌خواهید آنها را عایق صوتی کنید متغیر است. هم چنین روشی که برای عایق کردن صوتی پنجره‌ها به کار می‌برید نیز در قیمت عایق صوتی پنجره تاثیر گذار است. اگر روشی که استفاده می‌کنید باعث مسدود شدن نور شود و یا توانایی حداکثری در مسدود سازی صدا را نداشته باشد، می‌توان گفت قیمت عایق صوتی پنجره در این صورت ارزان خواهد بود. برای اطلاع از تمام روش‌هایی که می‌توانید برای عایق کردن صوتی پنجره‌های خود استفاده کنید و برای اطلاع از قیمت عایق صوتی پنجره به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی عایق صوتی سر بزنید و با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید تا بتوانید از بهترین قیمت عایق صوتی پنجره مطلع شوید.

سوالات متداول قیمت عایق صوتی پنجره

قیمت عایق صوتی پنجره با استفاده از برچسب عایق صوتی، مقرون به صرفه است و برای شما ارزان تمام خواهد شد.

قیمت عایق صوتی پنجره پی وی سی به فاکتورهای زیادی مانند کشور تولید کننده پنجره، موادی که در ساخت آنها به کار رفته است و تعداد جداره‌هایی که در پنجره پی وی سی وجود دارد بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *