group 1185 2 - بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی
کارشناس فروش

۰۹۱۲۶۰۲۸۶۳۴

بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی

عایق کاری صوتی به صورت تیمی و تضمینی

شرکت عایق صوتی افتخار این را دارد که عایق کاری صوتی تضمینی خدمت شما عزیزان ارائه کند. برای اینکه از عایق کاری خود خیالتان راحت باشد ، باید این فرایند را به یک تیم متخصص مثل تیم ما بسپارید.

سفارش انواع عایق صوتی و دریافت قیمت بروز خدمات عایق صوتی 

آیکون 3 1 - بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی

عایق کاری صوتی تضمینی

آیکون 3 1 - بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی

عایق کای صوتی تضمینی یکی از نیازهای امروزه شهرهای صنعتی و شلوغ به شمار می رود. محیط خانه و زندگی ما، جایی است که برای فرار از شلوغی های روزمرگی به آن پناه می بریم. بعد از گذراندن یک روز شلوغ و پر سروصدا، خانه مامنی برای آرامش و آسایش ما محسوب می شود. از همین رو، باید تا حد ممکن سروصداهای محیط منزل را کم کرد تا آرامش در آن برقرار شود. به غیر از این، برخی از افراد هنرمندانی هستند که در حوزه موسیقی فعالیت می کنند. این دسته از افراد باید محیطی داشته باشند که بدون نگرانی بابت آزار همسایگان، بتوانند به تمرینات موسیقی خود بپردازند. دسته ای دیگر از افراد نیز والدینی هستند که میخواهند کودکانشان بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان، در محیط خانه به بازی بپردازند. تمامی افراد نام برده شده، برای ایجاد آسایش و آرامش خود و همسایگانشان، نیاز به عایق کاری صوتی تضمینی دارند. اما بهترین عایق کاری صوتی تضمینی کدام است؟ در این مطلب از سایت عایق صوتی، بهترین عایق کاری صوتی تضمینی را به شما معرفی کرده ایم. پس اگر در این رابطه ابهامات و سوالات فراوانی دارید، بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
آیکون 3 1 - بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی

ارائه انواع عایق کاری صوتی تضمینی

آیکون 3 1 - بهترین مرکز عایق کاری صوتی تضمینی

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه عایق کاری صوتی تضمینی، شرکت عایق صوتی است. فعالیت این شرکت در زمینه عایق های صوتی، حرارتی، برودتی و رطوبتی است. شرکت عایق صوتی، تجربه ای در حدود ۵۰ سال در این زمینه داشته و دارای گواهی های معتبر در زمینه عایق صوتی است. تمامی پرسنل مشغول به کار در این مجموعه آموزش دیده بوده و مدارک معتبر از کشورهای اروپایی دارند.
از جمله فعالیت های شرکت عایق صوتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انجام پروژه های بزرگ در صنعت و نیروگاه های آب و برقی
انجام پروژه های هوا و فضا
انجام پروژه های نیروگاه های انرژی هسته ای
انجام پروژه های بیمارستانی و برج های بزرگ مسکونی و تجاری
یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تامین و تجهیز و مشاوره و کارشناسی در زمینه صوت و آکوستیک
برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس حاصل نمایید. در ادامه این مطلب، به شرح برخی از فعالیت های شرکت عایق صوتی پرداخته ایم.

عایق کاری صوتی تضمینی سقف

امروزه زندگی در آپارتمان و نزدیکتر شدن همسایه ها به هم، سبب شده تا افراد درصدد کاهش آلودگی صوتی محیط زندگی خود باشند. به هر حال زندگی در هر سطحی، سروصداهای خاص خودش را دارد که گاهی نمی توان از ایجاد آن ها اجتناب کرد. تنها کاری که می توان برای رفاه حال خود و همسایگان انجام داد، پناه بردن به عایق کاری صوتی تضمینی است. این عایق کاری می تواند در قسمت های مختلف منزل انجام شود که یکی از مهم ترین آن ها، سقف است. روش هایی که برای عایق سازی مورد استفاده قرار می گیرند، از انتشار صدا از طریق سقف جلوگیری می کنند.
۴ عامل مهم در عایق بندی صوتی تضمینی سقف اثر گذارند. این ۴ عامل عبارتند از:
جداسازی
صدا در حقیقت از ارتعاش مولکول های هوا ایجاد می شود. برای جلوگیری از انتقال صدا، باید مواد جامد مخصوصی داشته باشیم. این مواد جامد اجزای تشکیل دهنده سقف هستند. جداسازی یک روش برای دوجداره کردن سقف است که در کاهش انتقال صدا موثر است.
جذب با عایق الیاف معدنی در سقف
یکی از مواردی که در عایق کاری صوتی تضمینی موثر است، استفاده از الیاف معدنی در سقف است. این الیاف، جذب صدای بالایی دارند به شرط آن که به طور کامل سقف را پوشش دهند. مواد الیافی شامل طیف گسترده ای از مواد می شوند که عبارتند از :
فایبرگلس ها، سلولزها، پنبه بازیافتی، فوم سلول باز، پشم شیشه و پشم سنگ
جرم
یکی از مهم ترین عوامل در عایق کاری صوتی تضمینی، جرم است. در صورتی که جرم جسمی زیاد باشد ارتعاش آن به سختی رخ می دهد. البته باید توجه داشته باشید که برای انتقال نویز کوبه ای جرم نقش چندانی در عایق کاری صوتی تضیمینی ندارد.
میراگر
میراگر ها موادی هستند که می توانند انرژی صوتی را به انرژی گرمایی تبدیل کنند. این مواد صدا را در خود به دام انداخته و سبب کاهش نویز خواهند شد. از این مواد برای عایق کاری صوتی تضمینی استفاده می شود.
برخی از مشتریان درخواست دارند تا با عایق کاری صوتی تضمینی از انتقال صدا از طریق سقف طبقه بالا جلوگیری شود. به این منظور، روش های زیر توسط متخصصین پیشنهاد می شود:
سقف کاذب
سقف کاذب دو لایه
سقف کاذب دو لایه به همراه میراگر
سقف کاذب دو جداره
ورق های آکوستیک
کف شناور
برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق سایت عایق صوتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

عایق کاری صوتی تضمینی دیوار آپارتمان

گاهی شما در آپارتمانی چند واحده زندگی می کنید و با همسایه خود دیوار مشترک دارید. در صورتی که دیوارهای ساختمان نازک باشند، سروصدای همسایه ها می تواند برای هم آزاردهنده باشد. به این منظور از روش های عایق کاری صوتی تضمینی استفاده می کنند. برخی از روش ها به صورت روکار برای مشتریان انجام می شود. از بهترین نوع آن ها می توان به عایق تخته ای اشاره کرد. عایق های روکار ضخامتی ۳۰ میلی متری دارند که به خوبی از انتقال صدا جلوگیری می کند.
یکی دیگر از بهترین عایق ها برای عایق کاری صوتی تضمینی دیوار آپارتمان، پشم سنگ است. پشم سنگ یا راک وول خواص بی نظیری در زمینه عایق کاری صوتی تضمینی دارد. این ماده در برابر شرایط محیطی مختلف، مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین می تواند با هر نوع روش عایق کاری همگام شود. مدت زمان مورد نیاز برای تعویض عایق صوتی پشم سنگ، بسته به شرایط محیطی متفاوت است. با این حال، به دلیل مقاومت بالا، معمولا تا مدت های طولانی نیازی به تعویض ندارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عایق کاری صوتی تضمینی می تواند با عایق صوتی تماس حاصل نمایید.

عایق کاری صوتی لوله های فاضلاب تضمینی

گاهی اوقات به دلایل مختلفی ممکن است لوله های فاضلاب شما سروصدا کنند. از جمله زمان های بروز سروصدا عبارتند از:
– زمان باز بودن آب گرم
– زمان باز بودن آب سرد
– زمان بسته بودن تمامی شیرآلات
– بعد از بستن شیر آب گرم یا سرد
با استفاده از روش های مختلف می توان این سروصداها را از بین برد. شرکت عایق صوتی روش های زیر را برای از بین بردن صدای لوله های فاضلاب به شما پیشنهاد می دهد:
– قرار دادن محفظه های پوشانده شده از پشم شیشه در اطراف لوله ها
– استفاده از سیستم سقف کاذب
– تعویض سیستم لوله کشی و استفاده از لوله هایی با مواد اولیه مرغوب
– استفاده از پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عایق کاری لوله های فاضلاب با پشم سنگ، می توانید با شرکت عایق صوتی در تماس باشید.

عایق کاری صوتی تضمینی کف

دلیل عایق کاری کف، معمولا کاهش صدای کوبه ای برای طبقه پایین است. عایق های کوبه ای ویژگی های مهمی دارند که عبارتند از:
ضخامت بسیار کم
نصب سریع و آسان
ضد آب
مقاومت مکانیکی زیاد
عمر مفید بالا
مطابق با استانداردهای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
خاصیت ارتجاعی
عایق های کوبه ای در اندازه و ابعاد مورد نیاز شما برش میخورند. از همین رو، برای انواع متراژ منزل مناسب هستند. این عایق ها باید قبل از نصب، زیرسازی مناسبی داشته باشند. زیرسازی می تواند صدای ضربه های شدید را کاهش داده و از بروز مزاحمت جلوگیری کند. نصب و زیرسازی عایق های کوبه ای باید توسط یک تیم حرفه ای انجام شود. در غیر این صورت، تنها برای شما هدر رفت هزینه به همراه دارد. خوب است بدانید که نصب و زیر سازی این عایق ها، هزینه کمی دارد. البته روش های دیگری نیز هستند که می توان از آن ها برای جلوگیری از انتقال صدا از کف استفاده کرد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
افزایش مقاومت سقف در برابر انتقال صدا با پشم سنگ یا یونولیت
کف شناور یا کف معلق
افزایش مقاومت و ضخامت کف

عایق کاری صوتی تضمینی در تهران

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه عایق کاری صوتی تضمینی، شرکت عایق صوتی است. فعالیت این شرکت در زمینه عایق های صوتی، حرارتی، برودتی و رطوبتی است. شرکت عایق صوتی، تجربه ای در حدود ۵۰ سال در این زمینه داشته و دارای گواهی های معتبر در زمینه عایق صوتی است. تمامی پرسنل مشغول به کار در این مجموعه آموزش دیده بوده و مدارک معتبر از کشورهای اروپایی دارند.
از جمله فعالیت های شرکت عایق صوتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انجام پروژه های بزرگ در صنعت و نیروگاه های آب و برقی
انجام پروژه های هوا و فضا
انجام پروژه های نیروگاه های انرژی هسته ای
انجام پروژه های بیمارستانی و برج های بزرگ مسکونی، اداری و تجاری
یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تامین و تجهیز و مشاوره و کارشناسی در زمینه صوت و آکوستیک
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید از قسمت تماس با ما سایت، با کارشناسان عایق صوتی تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *