آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

خرید عایق صوتی در انواع مختلف

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

اگر شما نیز به دنبال خرید عایق صوتی هستید ، شرکت عایق صوتی با تجربه طولانی مدت در این زمینه آماده ارائه خدمات و فروش محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد؛ فقط کافی است که با ما در ارتباط باشید تا آرامش شما را تامین کنیم.

پشم سنگ تخته ای

 پشم سنگ تخته ای ،عایق صوتی و حرارتی و برودتی در ابعاد ۶۰*۱۲۰   با دانستیته های مختلف

پشم سنگ رولی

 پشم سنگ رولی  فویا دار  و توری دار چهت استفاده در تاسیسات گرمایشی و بخار 

پشم سنگ لوله ای

 پشم سنگ  لوله های جهت  جلوگیری از  پرت  دما در تاسیسات طبق سایز لوله ها در سایزهای مختلف

پنلهای اکوستیک

پنلهای جاذب صدا و اکوستیک جهت جذب صدا در محیطهای مختلف با اشکال و رنگ بندی مختلف به صورت پنلی و برگی

عایق خودرو

عایق بندی و عایق ضد صدا در خودرو  به صورت نمدی و فلکسی  ضد حریق  با نصب آسان جهت کلیه خودروها

عایق صوتی کف

عایق صوتی کف به صورت گرانولی و عایق نمدی و عایق موکتی  پشم سنگ سفارشی جهت جلوگیری از انتقال صدا از کف

عایق فلکسی

عایق فلکسی جهت عایق بندی سیستمها و خطوط تاسیسات مرکزی در ضخامتهای مختلف با روکش و پشت چسب دار

عایق لوله ای

عایق لوله ای فلکسی جهت استفاده در تاسیسات سرمایشی و گرمایشی طبق سایز لوله ها

فوم پلی یورتان

فوم پلی یورتان پاششی  به صورت ۲ جزیی  آماده تزریق و پاشش عایق حرارتی و برودتی و صوتی

نمد صوتی

نمد صوتی جهت عایق صدا و حرارت در ساختمان و تاسیسات و صنایع خودرو

عایق صوتی شانه تخمه مرغی

فروش عایق صوتی شانه تخمه مرغی جهت آکوستیک کردن محیط منزل و …

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

خرید عایق صوتی

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

صدا های اضافی یکی از دلایل نداشتن آرامش در محیط هایی ماننده خانه ، محل کار و غیره هستند . این صدا ها می تواند صدای همسایه ، ابزار مورد استفاده در اتاق های همجوار شما در محل کا و یا منزل شما باشد و یا می تواند صدا های خارجی از محیط های اطراف شما باشد که می توان به صدا های ماشین ها و غیره باشد.
در آپارتمان های امروزی در بیشتر مواقع از دیوار های نازک برای جدا کننده های داخلی استفاده شده است و این دلیل بر این شده است که صدا های ناخواسته و مزاحم ، آرامش شما را مختل کند. 
از این رو درخواست و تقاضا خرید عایق صوتی افزایش پیدا کرده است. برای خرید عایق صوتی نیاز هست که به چند نکته توجه کنید که در ادامه نکات مورد نیاز ذکر شده اند.

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

نکات مهم در هنگام خرید عایق صوتی

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

کیفیت محصول انتخابی :

کیفیت عایق صوتی خریداری شده یکی از مهم ترین نکاتی از که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. از آن جایی که جنس های بی کیفیت و غیر اصلی در بازار وجود دارد و این محصولات دارای بازده مناسبی نیستند و یا آسیب پذیر هستند و یا کارایی خود را بعد از مدت کوتاهی از دست میدهند؛ باید از شرکتی که محصولات با کیفیت عرضه می کنند ، خرید عایق صوتی مناسب خود را انجام دهید.

قیمت محصول انتخابی :

فروشگاه های مختلف با توجه به کیفیت محصول خود ، استراتژی فروش مختص خود و یا با توجه به قیمت مبنا خرید عمده خود ، قیمت محصول خود را تعیین میکنند. از این رو خرید عایق صوتی خود را از فروشگاهی انجام دهید که قیمت مناسبی را با توجه به محصولی که به شما ارائه می دهند در نظر بگیرند.

نیاز به متخصص :

برخی از محصولات عایق صوتی نیازمند متخصص برای نصب و اجرا آن می باشد ، پس بهتر است که قبل از خرید عایق صوتی خاص ، نیازمند بودن یا نبودن به متخصص را بررسی کنید و بعد اقدام به خرید آن محصول کنید.

ابعاد عایق انتخابی :

برای ایجاد یک عایق صوتی مفید و درست ، به مقدار خاصی از یک نوع عایق صوتی نیاز دارید ، پس قبل از خرید عایق صوتی بهتر است از یک متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید و بعد اقدام به خرید بکنید. شرکت عایق صوتی می تواند مشاوره تخصصی در رابطه با میزان و ابعاد مورد نیاز شما برای عایق صوتی کردن محیط شما ارائه دهد. با ما در تماس باشید.

متریال مورد نیاز شما :

روش ها و متریال های مختلفی برای عایق و آکوستیک کردن وجود دارد و می توان از برخی از آن ها برای یک محیط استفاده کرد. پس انتخاب نوع متریال و روش عایق کردن از نکات مهم قبل از خرید عایق صوتی می باشد.

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

سوالات متداول

آیکون 3 1 - خرید انواع عایق صوتی

با توجه به نیاز شما و محیطی که می خواهید آن را آکوستیک کنید ، نوع متریال و روش عایق کاری تغییر می کند . برای انتخاب بهترین گزینه ، با منخصصین ما تماس بگیرید.

از آن جایی که متریال ها و جنس های بی کیفیت داخل بازار وجود دارد ، بهتر است از مراکزی که کیفیت را تضمین میکنند و دارای سایقه فروش بالا هستند خریداری کنید.