خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی-ayeghsoti.com
آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

نمد صوتی چیست؟

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

از نمد صوتی یا همان عایق‌های نمدی اکثراً در صنعت خودروسازی و در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. نمد صوتی فقط به منظور جلوگیری از  عبور صدا از محیطی به محیط دیگر نیست؛ بلکه همین نوع نمد‌های صوتی می‌توانند جلوی انتقال حرارت را هم از محیطی به محیط دیگر بگیرند. در نتیجه نمد صوتی باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌های انرژی خانوارها هم می شود. عایق‌های نمدی یا همان نمدهای صوتی معمولاً از جنس پشم گوسفند و نمد‌های رزینی هستتد. هر چقدر، میزان پشم گوسفند به کار رفته در نمد صوتی بیشتر باشد آن نمد صوتی، با کیفیت تر است و عایق صوتی بهتری می‌باشد. هر چقدر هم که نمد رزینی در نمد صوتی بیشتر به کار رود، عایق صوتی به دست آمده، کیفیت پایین تری خواهد داشت. نمد‌های صوتی در رنگ و در اندازه و ضخامت، تنوع بسیار زیادی دارند و هر مورد از آنها  برای محیط و کاربرد خاصی مناسب است. مثلاً موکت‌های طاقچه عقب ماشین و عایق درب موتور ماشین، دو نمونه از کاربرد‌هایی هستند که نمد در صنعت خودروسازی دارد و به دلیل نوع استفاده از این نمد ها ، به آن ها نمد صداگیر خودرو می گویند. از نمد صوتی در ساختمان‌ها هم استفاده زیادی می‌شود. به عنوان مثال در کنار چیلرها، نمد صوتی به کار می رود تا  جلوی صدایی که چیلر‌ها تولید می‌کنند را  بگیرد. در کل، چیلرها دستگاهی هستند که صدای بسیار زیادی درست می‌کنند و وجود نمد صوتی در کنار آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش صدای آن‌ها و حفظ آرامش افراد داخل یک خانه یا هر ساختمان دیگری داشته باشد.

سفارش انواع عایق صوتی و دریافت قیمت بروز خدمات عایق صوتی 

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

مزایای خرید نمد صوتی چیست؟

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

یکی از بزرگترین مزایای نمد صوتی را می توان توانایی بالای آن در جذب و عایق نمودن صداهای با طیف گسترده فرکانسی برشمرد. از آنجایی که نمد صوتی از سلول های باز بسیاری تشکیل شده است، توانایی خارق العاده در جذب و خنثی نمودن صداهای مختلف را دارا می باشد. از مزیت دیگر خرید نمد صوتی می توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد. برخی از انواع عایق های صوتی به دلیل ظاهر شکیلی که دارند ممکن است قیمت بالاتری نسبت به نمد صوتی داشته باشند. همین مساله می تواند دغدغه مربوط به مسائل اقتصادی را در زمان خرید نمد صوتی برای افراد برطرف نماید. از دیگر مزایای خرید نمد صوتی می توان به انعطاف پذیری ،قابلیت حمل و نصب آسان و در دسترس بودن این محصول محبوب اشاره کرد. تعداد دیگری از مزایای نمد صوتی عبارتند از:

فهرست مطالب
آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

انواع نمد صوتی

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

در زمان خرید نمد صوتی باید به این نکته توجه نمود که انواع نمد صوتی در دو نوع فشرده و نیمه فشرده در بازار موجود می باشد. دسته بندی های دیگری برای انواع نمد صوتی صورت گرفته که عمدتا به ترکیبات مورد استفاده در زمان تولید نمد صوتی بر می گردد. با این حال تقسیم بندی نمد صوتی به انواع فشرده و نیمه فشرده آن کمک بسیار بیشتری به انتخاب آن در زمان خرید نمد صوتی دارد. چرا که بر اساس میزان فشردگی نمد صوتی کارایی آن تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد. انواع نمد صوتی بر اساس ظاهر کلی آنها در حالت های گرد و ورقه ای نیز در بازار موجود می باشد.

Sound insulation felt - خرید انواع نمد صوتی
آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی با کیفیت

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

نمد صوتی یا نمد صداگیر یک نوع عایق برای جلوگیری از نفوذ صدا از مکانی به مکان دیگر است. نمد صوتی از ریسایکل الیاف صنعت نساجی ایجاد می‌شود. نمد صوتی صنعتی با نمد صوتی طبیعی متفاوت است و فقط ساختار این دو با همدیگر مشابه می‌باشد. همین مشابه بودن ساختار نمد صوتی و نمد طبیعی باعث شده است که نام نمد برای نمد صوتی انتخاب شود. از نمد صوتی و صداگیر، برای کارهای مختلف استفاده می‌شود. در واقع خرید نمد صوتی، اهداف متفاوتی می‌تواند داشته باشد. نمد صوتی یا همان نمد صداگیر ریسایکل، ساختار سلول بازی دارد. همین ساختار سلول باز نمد صوتی باعث می‌شود خیلی از فرکانس‌های صوتی توسط این نوع نمد جذب شوند. به همین دلیل می‌توان از نمد صوتی به عنوان عایق صوتی و یا به عنوان آکوستیک استفاده کرد. بیشتر استفاده نمد صوتی به عنوان عایق در صنعت خودروسازی است. این امر باعث می‌شود بیشتر، نمد صوتی یا نمد صداگیر را به عنوان نمد ماشین بشناسند. کارایی و کیفیت نمد صوتی بسیار مناسب است؛ اما اگر بخواهید کارایی و کیفیت آن به بهترین نحو بشود باید آن را با عایق‌های سلول بسته مانند عایق سلول بسته فوم الاستومری ترکیب کنید. نکته مثبتی که در مورد نمد صوتی وجود دارد این است که به سادگی نصب می‌شود. در واقع هر فردی با کمترین تجربه کار در این زمینه هم می‌تواند این نمد را نصب کند. فقط کافی است به یک سری نکات کلی توجه داشته باشد. یک نکته ای که وجود دارد این است که این نوع عایق، حالت نسوز ندارد. می‌بایستی این نوع نمد صوتی را از شعله آتش‌های و از حرارت‌های شدید دور نگه داشت و نصب کرد. متاسفانه در بسیاری از موارد، دیده می‌شود که افرادی که به نصب نمد صوتی می‌پردازند به این نکته بسیار مهم توجه نمی کنند و آن را در کنار آتش و حرارت بالا نصب می‌کنند و یا نگه داری می‌نمایند. همین امر موجب می‌گردد که این نمد خراب شود. نمد صوتی یک سری نقاط ضعف هم دارد. اولین نقطه ضعف مهم نمد صوتی این است که نمی تواند به صورت کامل، جلوی عبور صدا را بگیرد و در واقع توان کاهش صدای نمد صوتی محدود است. دومین ویژگی منفی نمد صوتی هم همین نسوز بودن آن است که در بالا به آن اشاره شد.

به منظور خرید نمد صوتی با کیفیت می‌توانید به سایت عایق صوتی با آدرس اینترنتی  ayeghsoti.com مراجعه کنید. انواع نمد صوتی با کیفیت و با کارایی بالا در این سایت وجود دارند. مقالات متعددی هم راجع به این نمد‌ها در این سایت موجود است. می‌توانید ویژگی‌های مثبت و منفی هر یک از آنها را در این مقالات مطالعه کنید و هر نوع نمد صوتی که متناسب با محیط کار یا زندگی شما است را برای خود برگزینید.

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی انلاین

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید. سایت‌های زیادی برای خرید نمد صوتی به صورت آنلاین وجود دارند. بعضی از این سایت‌ها خیلی معتبر نیستند و نباید از آنها خرید کنید، چرا که سایت‌های نامعتبر، جنس‌های فیک و تقلبی را به جای جنس‌های اصلی به مشتریان خود می‌فروشند. البته بسیاری از سایت‌های معتبر هم در زمینه خرید نمد صوتی و عایق نمدی وجود دارند که سایت عایق صوتی یکی از آنها می‌باشد.


برای اطلاعات بیشتر درباره عایق صوتی شانه تخمه مرغی کلیک کنید

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی ارزان

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

به منظور خرید نمد صوتی ارزان باید به سایت عایق صوتی با آدرس اینترنتی ayeghsoti.com مراجعه کنید. خرید نمد صوتی را می‌توانید از فروشگاه‌های حضوری و سایت‌های آنلاین فروش عایق و نمد هم انجام دهید ولی مزیت سایت عایق صوتی در این است که انواع نمد صوتی ارزان قیمت در این سایت وجود دارند.

متاسفانه در روزگار امروز، سر و صدا و آلودگی صوتی به یک مشکل بسیار بزرگ برای انسانها تبدیل شده است. این سر و صدا در کارخانجات و در صنایع مختلف وجود دارد و کارگران و مهندسان موجود در این کارخانجات و صنایع، همیشه از سر و صدا اذیت می‌شوند. کار به جایی رسیده است که در بسیاری از کارخانجات و صنایع، کارگران و مهندسان از گوشی‌های مخصوص که صدا را  کاهش می‌دهند، استفاده می‌کنند. این آلودگی‌های صوتی فقط مختص کارخانجات و صنایع نیست و در خیابان، کوچه، ساختمان‌های اداری و مسکونی و تجاری و حتی در داخل ماشین، این آلودگی‌های صوتی، مردم را اذیت می‌کنند. این دلایل باعث شده است که نمد صوتی اهمیت پیدا کند و خرید آن، روز به روز در کشور ایران افزایش پیدا کند. مردم، نیاز به آرامش دارند و به همین دلیل به سراغ استفاده از نمد صوتی می‌روند.

نمد صوتی یک نوع نمد صنعتی است. در واقع نمد صوتی یک نوع پارچه ای است که قدمت بسیار زیادی هم دارد و انسانها از مدت‌ها پیش، از آن استفاده می‌کردند. کاربرد نمد صوتی هم در موارد زیادی بوده است. در واقع نمد صنعتی یا صوتی بر عکس پارچه‌های امروزی که بافته می شوند، یک نوع پارچه غیر بافته است. این نکته را هم ذکر کنیم که نمد صوتی، چگالی بسیار بالایی دارد.

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی پارچه ای

آیکون 3 1 - خرید انواع نمد صوتی

خرید نمد صوتی پارچه ای هم از طریق سایت عایق صوتی قابل انجام است. همانطور که از نام نمد صوتی پارچه ای مشخص است، در ساخت این نوع نمد از پارچه استفاده می‌شود. نمد صوتی پارچه‌ای که در این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌شود از بازیافت الیافی درست می‌شود که در نهایت قیمت آن برای کارفرما، بسیار ارزان قیمت خواهد شد. نمد صوتی پارچه ای می‌تواند به راحتی، فرکانس‌های صوتی را به خود جذب کند و در نتیجه با خرید نمد صوتی پارچه ای می‌توانید از عایق صوتی مناسبی در منزل یا خودروی خود و یا مکان‌های دیگر برخوردار شوید. برای تولید نمد صوتی پارچه ای ابتدا باید الیافی را که در صنعت نساجی تولید و یا بازیافت می‌شوند را جمع آوری کرد؛ چرا که نمد صوتی پارچه ای از الیاف پارچه که در صنعت نساجی تولید شده است به دست می‌آید. این نوع الیاف ابتدا باید کاملاً خرد و ریز شوند و سپس آنها را با مایع‌های مخصوص و چسب‌های ویژه‌ای مخلوط کرد. مخلوط این الیاف خرد با مایع‌ها و چسب‌های مختلف، باید با دقت صورت پذیرد. پس از اینکه این مخلوط آماده شد، باید توسط غلطک‌هایی که در کارخانه تولید نمد صوتی وجود دارند، آنها را صاف کرد تا خشک شوند. پس از خشک شدن، آن‌ها را برش می‌دهند و این محصول، آماده عرضه به بازار می‌شود. در این مرحله، شما برای خرید نمد صوتی می‌توانید درخواست خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروشگاه بفرستید. به هر میزانی که بخواهید می‌توانید نمد صوتی پارچه ای را از این سایت خریداری کنید.

سوالات متداول خرید نمد صوتی

خرید نمد صوتی را می‌توانید از فروشگاه‌های حضوری و سایت‌های آنلاین فروش عایق و نمد هم انجام دهید ولی مزیت سایت عایق صوتی در این است که انواع نمد صوتی ارزان قیمت در این سایت وجود دارند.

بیشتر استفاده نمد صوتی به عنوان عایق در صنعت خودروسازی است. این امر باعث می‌شود بیشتر، نمد صوتی یا نمد صداگیر را به عنوان نمد ماشین بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *